آرامش

خاک موسیقی احساس تو را می شنود!

من از وقتی که یادم نیست 

همیشه حالم این بوده

تو خوابم سیب می چیدم

بهشتم رو زمین بوده

من از وقتی که یادم نیست 

یکی بوده کنار من 

یه ادم شکل اقیانوس

یه دریا تو لباس زن

کسی که پا به پای شب 

کنارم هست و بیداره

یکی اندازه ی دنیا 

همیشه دوستم داره

با اینکه حال من خوبه

دلم قرصه..هوا صافه

واسه روزای تنهاییم 

نشسته شعر می بافه

نه ای حرفای معمولی 

که شاید ظاهرا ساده است

نه این که میرسم خونه 

غذا رو میز امادست

یه حرفایی تو قلبم هست

که هر جایی نمیشه زد 

یه جور احساس خوشبختی 

یه جور ارامش بی حد

.......

من از وقتی که یادم نیست 

همیشه عاشقش بودم..

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:,ساعت 15:19 توسط ریتم کند|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

 Design By : Pichak